ofte stilte spørsmål

Banner Image

Returer og refusjon

Du har full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din, uavhengig av om varene er på salg. Varen må være ubrukt, med merkelappene på, og sendes tilbake i sin originale emballasje. Bruk vedlagte returskjema og returlapp for retur.

Ved bruk av den ferdig utfylte returlappen som følger med, koster det kun 89 NOK i portokostnad. Ved reklamasjoner eller bytte av størrelse, så sant vi har størrelsen på lager, belastes du ikke for porto.

Uavhentede pakker vil medføre et gebyr på 250 NOK.

Frakt og levering

Normal leveringstid er 1-5 dager i Norge. Varen anses som levert når du, eller en representant, har overtatt tingen.

Ja, du kan velge å hente bestillingen din i vår butikk i Solakrossen 8, 4050 Sola, eller Madlakrossen 7-9, 4042, Hafrsfjord.

Betalinger

Vi tilbyr sikre og trygge betalingsalternativer: kortbetaling (kreditt- eller debetkort), Vipps, Klarna faktura med 14 dagers betalingsfrist, og Klarna delbetaling.

Ja, vi bruker SSL-kryptering for å beskytte dine opplysninger, og kredittkortinformasjonen din sendes kun til vår kredittkortformidler (Nets) og lagres ikke etter transaksjonen er fullført.

Andre spørsmål

Hvis det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen, gi oss beskjed skriftlig. Du har reklamert tidsnok hvis det skjer innen 2 måneder fra mangelen ble oppdaget.

Klager rettes til oss innen rimelig tid. Vi forsøker alltid å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du kontakte Forbrukerrådet for mekling.

Når du plasserer en ordre hos oss, trenger vi personlig informasjon fra deg for å kunne behandle og fullføre din ordre. Informasjonen brukes kun til dette formålet og beskyttes med SSL-kryptering. Vi lagrer ikke kredittkortdata etter transaksjonen er fullført.